חה"כ אזולאי מציג: זו התכנית של ש"ס למאבק בעוני • האזינו

שטח כלכלי No Comments on חה"כ אזולאי מציג: זו התכנית של ש"ס למאבק בעוני • האזינו

חה"כ ינון אזולאי ב"שטח כלכלי": "אנחנו נקים את הרשות למלחמה בעוני, יש הצעת חוק שכבר הגשנו. היום כל משרד ממשלתי יגיד לך שהאו מטפל בעוני, אבל בואו נאגד את הכל. נשים את כל התקציבים והפקידים של זה במקום אחד למטרה אחת"

21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ינון אזולאי (ש"ס), שוחח היום (שלישי) עם צבי טסלר ב"שטח כלכלי", על יוקר המחיה והדרכים לטפל בו: "לפני שמשפרים קודם כל נעצור את ההידרדרות. כרגע יש 350 אלף משפחות שבתקופת הקורונה בפעילות של דרעי קיבלו סלי מזון בסך של כ-700 מיליון ש"ח. הדבר הזה עזר וסייע. הבטחת הבחירות הראשונה שלנו היא מיליארד ש"ח לאותם סלי מזון. קודם כל שיהיה להם ללחם לאכול".

הוא התייחס לביקורת על תכניותיהם: "אותו אחד שתוקף אותנו לקח בשנה הזו את מעמד הביניים והוריד אותם לעשירון התחתון – לעוני. זה שר האוצר שהוריד אנשים לעוני והולך ולהנציח אותו. יש לנו פתרון גם מעבר לכך". 

"סלי המזון זו העזרה הראשונה", מדגיש אזולאי. "אנחנו נקים את הרשות למלחמה בעוני, יש הצעת חוק שכבר הגשנו. אנחנו לא רוצים ג'ובים, פקידים, ביורוקרטיה. אנחנו רוצים לצמצם את בירוקרטיה קיימת. היום כל משרד ממשלתי יגיד לך שהאו מטפל בעוני, אבל בואו נאגד את הכל. נשים את כל התקציבים והפקידים של זה במקום אחד למטרה אחת. הייתה וועדה שהחליטה שזה מה שצריך להיות. כשאתה מקים רשות כזו כל הצרכים מגיעים למקום אחד ואתה מחלק את העוגה בצורה שווה".

אזולאי הבהיר: "אנחנו בעד כלכלה חופשית והפחתת מיסים. חשוב לפתוח את השוק לייבוא, בתנאי שמוודאים שיש תחרות חופשית".



0 תגובות